2008. december 30.

Szilveszteri készülődés, siránkozás

A hajam ismét fekete, lehet örülni. Nálam már unikummá vált a dolog; nem is értem, nemrégiben miért kísérleteztem a lilának feltüntetett enyhén vörös árnyalatokban játszó maszlaggal. Na de több ilyen nem lesz. Sőt, a vásárlást is letudtam. Konfettik, feltekert dudák, vagy mi a szösznek hívják őket, meg mindenféle kacat -> bulikellék. Továbbá egy üveg házibor (nagyapa csinálta, jobb mint az akármilyen minőségi vörösbor, bár ezt csak én tudom ;)), egy üveg Rosé pezsgő (naná, hogy édes, a kedvenc fajtám ^^), egy Garrone Vermouth (mégis mit gondoltok milyen? SERíííííííí ^^ :D) és egy finom Sárgadinnyés-ananászos Vodkalikőr ^^ Nos, én ezzel indítok :) Na meg persze Cherry-s Djarummal ^^ A cigaretták koronázatlan királynője :) És persze a vizipipám is viszem, mert ugyan miért ne?
Szálka a szememben: a GYÁR. Ugyanis rengetegn hívtak s eredetileg odamentem volna. Rendebn, biztos a házibuli is jó lesz. Csak már eléggé nem tartozom ebbe a régi társaságba- na sebaj, biztos jól fogom érezni magam :) És mindenkinek jó mulatást a GYÁRban, aki oda megy, igyatok az én egészségemre is :'( Én meg majd adózom a gyásznak egy perc néma csenddel, hogy nem tehetem ott tiszteletem :(

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

bujék.
hát kár hogy kihagytad a gyárat, elég jó volt. WL meg a DRM nagyon ottvolt, aztán meg indu zene ment amit utálok, de akkor is kurvajót buliztam :D Remélem azért te is jól érezted magad.