2008. december 26.

Lehetne...

... ez a bejegyzés vidám élménybeszámoló. Mi történt velem, mit kaptam Karácsonyra, hogyan s kikel töltöttem.

... ez a bejegyzés filozofikus, eszményi, mit jelent nekem a Karácsony s hogy éltem meg belül.

... ez a bejegyzés siránkozás, mert megint voltak balhék és még mindig emésztem magam.

... ez a bejegyzés fellélegzés, mert kimásztam a süllyesztőből.

... ez a bejegyzés indulatos, mert a húgom újfent elérte, hogy ideges legyek.

... ez a bejegyzés várakozással teli tervözön, mert bizony hosszú még a szünet.

Annyi minden lehetne... ehelyett lészen a nagy semmi. És zene: Pokolgép - Tedd a kezed

Tudom, elég száraz. De most ehhez van kedvem.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Majd máskor sikerül írni!
A zene gönyörű!
üdvözlettel:
m

Névtelen írta...

Kedvenc animém, a kedvenc együttesem.
Nagyon eltaláltad!
30.án megyünk a wigwamba Pokolgép koncertre. Várunk szeretettel.
A bejegyzéshez, meg nem lehet mit mondani. Érzem