2008. december 22.

Ki vagyok én...?

Nos, a mai bejegyzés nem lesz annyira melankolikus. Sőt... Egy hatalmas kérdést fogok megközelíteni viccesen :) Ki vagyok én, ki hogyan lát...

1. Határozott, vad, erős!
Jelenlegi lila séró :D Többet sem lesz ilyen... inkább maradok a nálam már unikummá vált feketénél. Szóval, az osztálytársaim és iskolatársaim, akik nem ismernek különösebben, látnak így. Rabszolgahajcsár... olyasvalaki, aki a Carpe diem! szerint él és a külsőm miatt úgy tekintenek rám, mint egy gonosz boszorkányra. Határozott és erős, soha nem látták még összetörve, vagy ha mégis, hamar túllépett rajta.

2. Elegáns, antiszociális, félelmetes
Ez a kép fogadja az utca emberét. Valaki, akivel nem szívesen tlálkoznának egy sötét sikátorban. Kifinomult, elegáns stílusa van, mely egyszerre csodálatos és ijesztő. Főképp az utóbbi. Általában csak egy-egy szúrós pillantással szólnak meg, kivéve az öreg néniket a bátrabb fajtából. A többiek maximum keresztet vetnek. Megfordulnak utánam és azt hiszik, sátánista vagyok. Szerintem vicces, mennyire félreismer mindenki :D

3. Vámpír, énekes, bambulós, sálmániás
Ismerősök, haverok számára ez az egyetlen képviseletem. Akik már tudják, mennyire szeretek énekelni, s talán hallották is már. Tudják, hogy imádom a sálakat, és hogy ez nálam állandó kiegészítő. Azt is, hogy nagyon szeretem a fekete-fehér (elegáns vámpír) ruhák összhatását :) Tudják, hogy amikor gondolkodom, hülye bambulós fejet vágok és apróbb szösszeneteket a személyiségemből. Ők ismerik a karcolt, felszínes ént. Hát, jobb mint a semmi, nem? :)

4.Depressziós, szerencsétlen, csendes
Tágabb baráti köreim sajnos ismerik ezt az arcom. Egy bezárkózó, magányos szenvedő, hihetetlenül melankólikus és szerencsétlen valaki, aki nem tud mit kezdeni a problémáival és folyton fáj neki valami. Ha személyes oka nincs rá, akkor előveszi a nagy világfájdalmat. Folyton töpreng és mindig boldogtalan. Nem tudja élvezni az életet, csak önmagát emészteni. Ennek kissé lágyabb verziója a bomlott filozófus. Ilyenkor lehet vele beszélgetni, de csakis az élet nagy dolgairól (semmi érdektelen csevely!) vizipipázás, teázás, vagy séta közben. Fennkölt eszményei hatalmas leckék. Filozófia, pszichológia, bölcseletek- ilyenkor tárháza mindezeknek egyszemélyben én vagyok.

5. Kedves, romantikus, könyvmoly
A legjobb barátaim viszont tudják, hogy nem csak a fent leírt arcaim léteznek. Ők tudják hogy odaadó és megbízható barát vagyok, aki mindig segít ha baj van. Tudják, hogy falom a könyveket és hogy a fekete, zord és taszító külső mögött egy érzékeny szív lakik. Tudják, hogy romantikus és szenvedélyes lélek vagyok, s belül borzalmasan törékeny és sebezhető.

6. Szófogadó, kötelességtudó, aranyos
Imádom anyut :) Az ő szemében mintagyerek vagyok. Rengeteg a belső értékem és nagyon-nagyon jó gyerek vagyok. Bár az öltözködésem és a stílusom nem mindennapi, otthon én is csak olyan "normális" vagyok. Mindenben segítek és nagyon szeretem a családom és szeretek velük lenni ^^

7. Bolondos, ötéves, vidám
A legjobb barátaim tudják, hogy ilyen is vagyok :) Bárkit jókedvre tudok deríteni, a poénjaim néha fárasztóak, de még soha nem volt olyan, hogy azt mondtam volna: "Nem tudok több viccet". Így él tovább az én gyermeki énem, aki imád futkározni, szereti ha körülötte mindenki röhög, rajta vagy vele, mindegy, csak a hangulat jó legyen. Nem, nem ötéves. Rosszabb :D

És hogy ezek közül melyik vagyok én valójában?

Egy kicsit mindegyik :) Bár tudom, gyakran mondják a hozzám hasonlók magukra, illetve mások rám, hogy hasad személyiségű- még az is meglehet. De az én elméletem szerint az embereknek ezer és ezer énje van (Igen, nem véletlenül ismerős ez a teória Hermann Hesse fanatikusoknak:)) és ezek összesége alkotja az ÉN-t. És egy ember akkor találja meg önmagát, ha az összes arcát egyensúlyba tudja hozni, így megteremtve belső harmóniáját. Hát, nekem még nem sikerült, de dolgozom rajta ;)

Remélem tetszett a bejegyzés és mindenki magára ismert, hogy melyik csoportba tartozik, mit gondol rólam. Tettem fel egy szavazást ezzel a témával kapcsolatban. Kérlek szavazz, te melyik csoportba tartozol- melyik arcom ismered leginkább?
És ha hozzáfűznivalótok van, csak bátran! ^^ Nem harapok érte :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Teljes mértékben igazad van és Hesse-nek is. A személyiség típusokat, kicsit tovább vittük egy kis tokai bor társaságában hajnali 3ig :D
Minden emberben, minden lehetőség megvan. De ki kell emelni, hogy lehetőség. Ahogy ezer arcod van, ahogy arcod változik érzelmeid hatására.
Ja és ott a kollektív tudatalatti. Akkor valójában milyenek is vagyunk? Annyira egyformák amennyire különbözők is :P
Felismerem magam Benned, de ugyanakkor más vagyok.
Egy szó, mint száz. Te mindegyik vagy. Minden írásodban olvasható ilyen is, olyan is.

Névtelen írta...

egyértelműen a hetes.

Cherry írta...

Név nélkül én is tudnék nyilatkozni másokról ;) Kéz-lábtörést és köszi hogy ilyen "kedvesen" belekommentálsz a blogomba :D

Wish, örülök hogy visszatértél :) És újfent kommentálsz :) Nos igen, mind mások vagyunk. Ebben hasonítunk a legjobban ;)