2008. december 4.

Altarír, IKEA, Szabina, szívgyógyulás...

Nos, a mai nap is a szokásosan indult. És a hétfőhöz hasonlóan az utolsó két óra ellógásával. Naná, hogy nem maradtam, SiegHeil-lel lett volna óránk XD Elmentünk Zukieval és Tüccsel a Camponaba- hogy mi a fasznak azt nem tudom XD Kirándultunk egyet. Egy jó nagyot... és feleslegesen. Aztán hazajöttem, lecuccoltam, csajszikkal 4-kor találkoztunk Astorián. Aztán irány Altarír ^^ Sali+Tücs+Lucretia -> In memoriam gothic fotózás :) Kibeszéltük a Saláta és a Kecske (én XD) kalandjait, elmaradhatatlan zöld telefon és csodálatos teák... az ilyen pillanatokért érdemes élni ^^ Gitároztunk, vetettem a kedveskéimnek kártyát, kibeszéltük leli ügyes-bajos dolgaink... csak nem engedtek minket pipázni :( De mindent összevetve csodás volt velük ez a két óra. Úgy érzem, a szívem gyógyulni kezdett... őértük <3 style="text-align: center; font-weight: bold;">Néhány fotó:Na igen... volt egy alaphangulat ^^
Pláne mikor Tücs oda szép kényelmessen befeküdt...
Én meg a sötétbe húzódtam whehehee ^^A trió <3
Hazafelé menet kinéztem kicsit Örsre. Voltak ott páran. Felmentünk kávézni az IKEA-ba, jól elvoltunk... Bundin szarrá röhögtük magunkat XD Hülye punk... de azért imádom :) És tök jó, hogy megint jóban vagyok vele a történtek ellenére. Csekivel is jót beszélgettem és tényleg kezd már nem érdekelni a szívfájdalom meg a világgyűlölet... :) És még egy hír... régi jó barátnőm, akit alssan fél éve nem láttam, ma nálunk van és itt alszik... hjaj megyek is Szabinázni, nem hagyom a drágát egyedül :) Holnap pedig az édeském átvétele és kori Zukie-val meg Pance-vel... úgy érzem, újra élek! ^^

Nincsenek megjegyzések: