2008. december 21.

Rockerek.hu Karácsony, Gyár

Prológus
17.40, Boráros tér. A 23-as busz megállója. Nem voltak túl sokan az előzetes találkozón. Buszút. Egyedül. Előbb szálltam le 2 megállóval. Aztán kis séta, hogy kitisztítsam a fejem. Úgy döntöttem, nem érdekel. Nem fogom hagyni, hogy a borúlátó lelkem elrontsa ezt az estét. Nem. Jól fogom magam érezni.
18.20, Gyár előtti ground. Már 20 perce ki kellett volna nyitniuk. De nem jött senki, akinél volt kulcs. Közben elkezdtek szállingózni a tagok. Én meg egyedül gubbasztottam a sötétben. Aztán megjött az Ayers Rock együttes. Jól elbeszélgettem Patrikkal. Elvégre egy 10 éve nem látott régi ismerős :)
18.40, Gyár. Sikerült bejutni. Lehuppantam a törzskanapémra, akkor szólított meg Heimdall. Pontosan tudtam, hogy ki ő. De mivel nem volt kedvem beszélgetni, eljátszottam, hogy fogalmam sincs. Ruhatáros kerestetett. Bevállaltam. Antiszoc voltam az elején, igen. Egyedül akartam lenni a gondolataimmal, még ha tudtam is, hogy ez nem jó és a sétám alatt másként határoztam. De nem hagyták, hogy magamba süllyedjek. De jól elszórakoztam. Az Ayers énekesével, gitárosával és a billentyűssel, Patrikkal söröztünk, énekelgettek, jól elvoltunk. És kaptam egy minden tag által aláírt Ayers-szórólapot ^^ Mégis bulizunk? Ám legyen!

Konfliktus
21 óra körül megérkezett az eredeti ruhatáros. Úgyhogy én meg szabadultam. Erőfeszítéseim ára: ingyen sör Disznótól :) Lementem kicsit levegőzni a groundra. Mire kiket látnak meg szemeim? Megérkeztek kedvenc idiótáim :) Sárosi, Kolett, még egy csaj és a két legjobb barátom: Nyul és Vérfarkas. Felmentünk, megnéztük az Ayers-et. Nagyon jók voltak, a színpad előtt tomboltunk :) Mikor vége lett, ki kellett festenem Nyulat. Vérfarkas már ki volt pingálva. Én igyekeztem, de a felénél feladtam és átadtam Kolettnek a stafétát. Még egy rég nem látott ismerős: Gonda(baba)... hát, de ha buli, akkor buli. Kicsit beszélgettünk- felizott az a bizonyos régi láng. De csak egy csöppet. Aztán Patrik sajnos rájött, mennyire tetszem neki és lekapott. Itt elszakadt a cérna, megkerestem Nyulat és abban reménykedve, hogy nem fog keresni, lementünk a groundra. Lelkiztünk. A picsába. Még mindíg szeretem. Ht, ha van megosztott figyelem, megosztott szerelem miért ne lehetne? Aztán felmentünk és Heimdall valahogy megint mellém keveredett. De ezúttal én szóltam hozzá. Azt hiszem, az egész este alatt ő volt a legkellemesebb trsaság. Órákon át beszélgettünk. A pultnál, a groundon és a kanapén is. Aztán táncoltam Nyúllal. Bevallom, nem esett nehezemre. Ő pedig csak az elvei után ment. Sárosi érzelmileg tropa volt. Gonda azután nem nagyon tűnt fel. És Patrik sem. Szerencsére. Viszont Dunkleengel-t is láttam, de csak néhány szót váltottunk.

Epilógus
A mese egyszerűen végződik. Mostohaapám kocsival értem jött, Heimdall lekísért. Igazi gavallér volt. Nyulat megcsalta Kolett. Szakítás. Vagy valami olyasmi. Patrik lemondott rólam, nem keresett. Gonda eltűnt. Andris balhézni akart. Sárosi érzelmi roncs lett és össze-vissza futkosott. Én pedig álomba szenderültem és azt kívántam, bár kevésbé lenne bonyolult az életem...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sok dolog egyetlen este alatt...Néha egyetlen pillanat alatt omlik össze egy keserves kínok között épített vár.
Néha egyetlen pillanat alatt születik csoda. Amit persze mi nem veszünk észre.
Ha csalódást érzel emiatt az este miatt, ne tedd! Beszélgethettél emberekkel, még talán jól is érezted Magad!
A szerelem pedig...nem mindig jó az, ha a másik fél is érzi, amit Te! Nem mindig jó...

Kitartást kívánok!
m

Cherry írta...

Kitartás, természetesen. Örök küzdelem. Köszönöm a bátorító szavakat. De nem, mindezek ellenére nem érzek csalódottságot. Mivel bárhogy dönthettem volna, egyes esetekben - Kirkegaard elmélete körbeleng :)
Üdvözlettel: Lucretia

Névtelen írta...

szarvagy.

Cherry írta...

Nekem megteszi. -.-