2008. december 13.

Mare Imbrium próba

Na igen tegnap volt a próbánk. Új terembe mentünk, a Jászai Mari tértől egy (nagyobb) köpésre, az Artist Factory-ba. Névfoglalás: aznap Robi volt a listán XD Kb. fél órával előbb értünk oda, újságokat olvastunk... Robi állandóan a Playboy-al cseszegetett -.- Néhány cigiszünet, Fekete Anemona-mra gondolás... :'(... Aztán motorolaj (Metaxa, amivel Byron sikeresen leitta magát többször is) és kezdetét vette a próba. Egyből nem találtuk meg a termet. Aztán nagy nehezen sikerült beállítani mindent. Byron továbbra sem tanulta meg a szövegeket. Erről később. Lali erősítője folyamatosan gerjedt, így a fele időnk elment a szereléssel. A Sweet Nurse meg a HIM még a viszonylag jól menő dalok közé tartozott. A Brokent egyáltalán nem tudtuk játszani, mert Byron nem tanulta meg a szöveget. A What Have You Done-nál sem tudta a szöveget, de még olvasni sem. Azonkívül (ha csinált is valamit) semmit sem hallottam belőle. Volt egy fasza kis magánszámom, egy sátános hörgés-sikoly-üvöltés... :D Kicsit felkaptál a fejüket az emberek, de még én is :D Az vicces volt :D De olyan ideges lettem Byron miatt, hogy írtam neki egy nem éppen jó indulatú üzenetet, miszerint ha nem veszi komolyan akkor nagyon nem leszünk jóban- és a fogalmazás még a szebbik fajtába tartozott. Véget ért a próba, enyhén megsértődött én meg mentem a többiekkel HÉV-ezni :D Leszálltunk valahol a világ végén (Isten háta megett XD). Elbúcsúztunk Robitól meg az asszonyától, maradtunk hárman. Gondoltuk, jólesne egy söröcske, de kiadni nem akarták sehol. Így vettünk (Mario nagy örömére XD) egy üveg Tonic-ot a pipába. Szívtuk, beszélgettünk, tök jól elvoltunk. Aztán Mario meg Lali visszakísértek Batyira, én onnan haza. Örsön csak Bundival futottam össze. Aztán mikor leszálltam a buszról és kb. 3 percre voltam az otthon édes melegétől, felhív Egér -.- (Élet nagy kérdései: honnan van meg neki a számom?...) Hogy hol vagyok. Mondom már itthon és NEM, NEM MEGYEK KI ÖRSRE VISSZA.
Szóval mindent összvetve a próba 1 rakás szar volt (azért voltak jó pillanatok amiket élveztem :D), Coby hiányzott, Byront lebasztam, amúgy meg szar napom volt. Kivéve a próba néhány felemelő részét és a pipázgatást utánna :D

Ma találkozóm van az exemmel, hogy visszacseréljünk 1-2 cuccot. Meg Egérrel, de max. fél órát szánok rája. Nagyjából így ennyike. Mai program takarítás. És szomorkodás, Fekete Anemona-m miatt. Most mondja valaki, hogy Have a nice day! -.- Zene?... őő... nincs. Bye!

Nincsenek megjegyzések: