2008. december 10.

Sulibörze 2008, Millenáris

Mindent összevetve nem volt az az igazi... voltak kisebb balhék, bár minden olyan jól indult... a legszebb a napban nekem valahogy mégis ő volt... mi miket beszélek? Ááááá...
Tüccsel találkozó 6.00 Astoria, közös bolondulás. Aztán összeszedtük a többieket, felállítottuk a standot és kezdetét vette a börze. Az elején sok kis nyolcadikost sikerült odacsábítani- aztán folyamatosan elküldtek minket a p*csába...
Aztán volt néhány aprócska malőr a színpad körül, majd az egészet elrontottuk úgy ahogy volt. Kicsit belül még mindíg haragszom Zutira... viszont Tücs szerzett magának egy cuki szőkét. Én meg egy gyönyörű... vagyis nem, nem NEM!!! NEM SZEREZTEM SENKIT! Ó a francba, dehogynem, annyira tetszik... :( Ó f*ck... azt hittem most nem fogok megbolondulni... de az a kézcsók... és azok a szemek... OO megbolondított... találkozni akarok vele... minél előbb... Ááá mekkora ferencsétlen f*szkalap vagyok :(
Zene (neki...érte...): Goodbye - Room of angels

Ja és elgondolkodtam mostanában miért nem írok szépen részletesen- hát most pl. azért mert így is elég szar ez az egész helyzet.

Nincsenek megjegyzések: