2009. június 1.

Hazaértem, végre. Kirándulni voltunk a családdal, Aggteleken. Szombat reggel korán keltünk és összepakoltunk. Viszont vissza kellett fordulnunk, mert a hugom és én itthon hagytuk a fürdőruháinkat. Szerencsére még egész közel voltunk. Azután anyuék azzal cukkoltak minket, és kérdezgettek, mit hagytunk még otthon... Azt, aki mindennél fontosabb nekem.
Aggteleken elfoglaltuk a szobákat, aztán felmásztunk a kilátóra. Gyönyörű helyen voltunk, az biztos. A természet átölelt és kikapcsoltam. Minden gondom elfelejtettem. A séta után egy étteremben ebédeltünk, aztán visszavonultunk a szobánkba átöltözni és élveztük a wellness adta lehetőségeket. Jó volt fürdeni. Anyu és Pisti kb. végig a jacuzziban voltak :D Aztán felmentünk megszárítkozni, anyuék pedig úgy döntöttek kocsikázni indulnak és vesznek ezt-azt. Annamari addig aludt. Én főként olvastam és TV-ztem. Aztán meguntam és kimentem sétálni. Aztán felkeltettem Annamarit és lementünk a játékterembe. Biliárd, csocsó, hideg sör és jó zene. Fain hely volt. Anyuval fél 11-ig pókereztünk. Aztán felhívott ő. Beszélgettünk, aztán lefeküdtem. Másnap ragyogó napsütés helyett zuhogó esőre ébredtünk. Lementünk kávézni és reggelizni, aztán átmentünk kocsival a határon, már nem tudom hol voltunk pontosan, de TESCO-ban. Viszont az út meseszép volt. Csodás hegyek vettek körül minket, minden oldalról csak az ég felé nyújtózkodó erdők és a hegy csúcsára ülő felhők. Aztán hazamentünk átöltözni és elindultunk, hogy tegyünk egy barlangtúrát. A cseppkőbarlang nagyon szép volt, csak néha fáztam kicsit. Az egyórás barlangtúra után körbejártuk a környéket, amit én előző nap már egyszer végigsétáltam és mindent megnéztem. Ott egy büfében ebédeltünk. Sok ember volt összekuporodva a nem túl nagy ponyva alatt. Mindenkit szépen elvert az eső. A szerencsés megázás után ismét visszatértünk a hotelba és lementünk pancsolni. Aztán feljöttünk és főként olvastam és elég sokat TV-ztem. Nyolckor hugommal ismét lementünk fürdeni egy órácskára, kilencig, zárásig. Aztán fent megszárítkoztunk és a szerelmem ismét felhívott. Aztán lementünk ismét a játékterembe, csak most anyuék nélkül. Össze is haverkodtunk két sráccal, sokat játszottunk együtt, én általában Gáborral voltam csapatban. A cigis összetartás végett elég sűrűn tartott szünetek alatt a hugom a másik sráctól elég jól megtanult biliárdozni. Aztán még Bowlingoztunk is. Egy körül felmentünk a Hotelbejárathoz, az előtérbe. Sokat beszélgetünk, meg simogattuk Sanyit (hotelmacska, kis fekete kancica :D) és folyamatosan söröztünk. Hugom nem bírta meginni az övét, így átállt Bacardira :) Kb. 3-kor tértünk nyugovóra Annamarival. A másnapról nincs mit mondani, pakoltunk és jöttünk.
Nagyszerű kirándulás volt. Az egyetlen, ami fájt, de mindennél jobban fájt, hogy ő nem lehetett velem... most is hiányzik :( Eszeveszettül :(

Nincsenek megjegyzések: