2009. június 5.

Ki néz vissza rám?

... az, akit nem szerethetnél, de te valamilyen oknál fogna őrült vagy, kedvesem...
Rájöttem, hogy gyűlölöm a tükröket. Mert sohasem hazudnak. Pedig egy szemernyi kegyes hazugság olyan jól jönne néhanap...
De sajnos én már örökre ilyen maradok. Sosem leszek szép, te mégis mindíg azt hangoztatod, hogy milyen gyönyörű vagyok... nah, itt a kegyes hazugságom.
Azt mondják, addig senkit nem tudok őszintén szeretni, amíg önmagamat meg nem szeretem. Aki ezt mondta, valószínűleg gyűlölte a testét. Mint ahogy én is gyűlölöm... de egyébként sötétben egész kellemes társaság vagyok ha-ha... *keserű nevetés...*

1 megjegyzés:

Ezerarcú írta...

mindenki szép! nincs olyan, hogy csúnya...
a meztelen csiga is gyönyörű... minden csak attól függ milyen szemmel nézed...
szeresd magad! hidd el megéri! (tapasztalat!) Csak fókuszálj arra, amit szeretsz, ami szép... és mindenben van szép... :) Tudom, hogy könnyű mondani, de hidd el, tényleg nem nehéz... :)