2009. június 2.

A fény felé...

Jorn Lande - Burning Chains music link

A tegnapi igazi istenes nyavalygás után kaptam egy SMS-t, az éjszaka közepén. Csak reggel vettem észre. De nagyon jó volt úgy felébredni, hogy ez volt az első, amit olvastam és ő lett az első gondolatom... szeretlek, ezt írta, ne aggódj, örökké szeretni foglak...

Holnap lesz öt hónapja, hogy az életem mese lett és mégsem változtam tökké... ezek szerint igenis létezik a szőke herceg fehér lovon... még ha barna is és gyalog jött. Még ha nem is vagyok kékvérű hercegnő, szépség, és nincs tündérkeresztanyám. A szerelmem ugyanolyan tiszta és őszinte, mint gyermekkorom legeslegszebb meséiben. És tudom, hogy minden bánatom el fog múlni, mert ő is szeret engem. És elmúlt a fejfájásom. Mert már megint kimentett a sötétből. Talán nem is tud róla, mikor mit tesz velem. De már megint segített és felemelt a fény felé. És nincs elég hangos szó, nincs elég köszönöm erre a csodára, amit ő jelent nekem.

Nincsenek megjegyzések: