2009. június 23.

*Amit elrontottam. *Ahogy érzem magam. *Ami hiányzik.

Nem sikerült a vizsga. Újra kell majd mennem. Értéktelennek érzem magam, nagyot csalódtam magamban. Többet vártam volna. Hiányzik már egy kis IGAZI lazítás, mikor nem kell gondolnom semmire, amikor berúghatok a szerelmemmel (mondjuk) és nem kell másnap úgy felkelnem, hogy ezt kell megcsinálni- azt kell megcsinálni- amazt...
Szóval... igazából most sok mindenről írhatnék. Hazafelé mindenki hülyének nézett, mert megint eltörött nálam a mécses. Én már csak ilyen "ovis" vagyok, ahogy anyu mondta szombaton. Tényleg, ezt is ígértem. Bocsi, nem tartom be. A kezem még mindíg iszonyúan fáj- szintén szombati termék. Mindegy. Sokat kockulok a gépnél, játszom főleg. És ma éjféltájt eszembe jutott már megint a tavaly nyár... és elkezdtem cefetül érezni magam. Igazából... egy illat. Az itteni fák nyári illata, mely a város esti szagával keveredik... igen, ez az, amit tavaly olyan sokszor éreztem... meg az éjszakába nyúló gépezések ha-ha :) Nah, mára befejeztem. Ma egésznap depis hangulatban voltam, de igyekszem magam összeszedni.

Nincsenek megjegyzések: