2009. június 6.



4 megjegyzés:

Bandi írta...

Fél évig tartott, míg kiderítettem, hogy melyik portálon van automatice mjúzik, aztán rájöttem: ITT. Öreg hiba, megijedtem kéremszépen. Egyébként ez a kép tetszik. Elég sok féle szivecskés,könnycseppes eceterás kép terjeng, de ez tetszik :)

Cherry írta...

Az automata zenéért elnézést kérek, szerintem könnyen sorstársakra találsz ebben a kérdésben :D Sokat gondolkodtam, hogy autoplay legyen -e. És igen. Szóval bocsi, de direkt volt ^^
És igen... tényleg szép a kép. Nem kirívó, inkább egyszerű :)
A legjobbakat!

Bandi írta...

Igen, gondoltam, hogy teljes mértékben szándékos volt :D
Az ötödik mese Csáth Géza, az egyik kedvenc íróm :)

Makka írta...

Ohhh, ez a kép! El sem tudom, h hol találtok ilyesmit, de nagyon találó!
Sztem is egyszerű, de mindent elmond. Ha nem haragszol, lementem magamnak. :$ :*