2009. június 13.

Erőviszonyok by mutter :D

Nos, ugyebár én most leszokóban vagyok. A cigiről. Miért? Mert van egy kedvesem, aki nem szereti, ha cigizek. Ezzel nincs is semmi gond. Mondom OK, leszokok, csak ne veszekedjünk ezen. Na de mikor ezt anyu megtudta :D Azt mondta, hogy én mekkora marha vagyok, meg engedékeny, meg hogy nem szabadna engednem neki, meg kellett volna mutatnom, hogy én vagyok a kapcsolatunkban a vezető személy, stb.stb. bla-bla-bla... de hát én ezt nem akarom. Nem kell feltétlenül én legyek a domináns. Szerintem ez nem az erőfitogtatásról szól... de hogy anyu megnyugodjon, megígérem, hogy legalább egy párnacsatán elverem ezt rajta :) Persze csak abszolút nem szolidan hanem vérremenő élet-halál harcban!!! :))

1 megjegyzés:

kakukkfióka írta...

Szerintem sem az erőfitoktatásról szól ez a dolog. Nagyon úgy néz ki, hogy csak szeretetből/szerelemből próbál téged megóvni a dohányzástól, hiszen az rendkívül egészségtelen. Én is így voltam a párommal. Kocadohányos voltam és bulikon, meg itt-ott cigis haverjaimmal "füstölögtem". :) De a barátom nem örült ennek,(tudtam, hogy igaza van) és ezért leszoktam. Nem is volt olyan nehéz...