2009. június 30.

Helyzet

*MUNKA* Hát, igen, úgy volt, hogy holnaptól dolgozom ott, ahol 2 éve nyáron is voltam. Maga a meló unalmas volt, de a társaság jó, meg a fizetés is jó. Sajnos nem tudnak alkalmazni, elég bugyuta okok miatt... annyira vicces volt a helyzet, mikor leküldték az infót, hogy nem is mérgelődtem, csak röhögtem rajta... nincs hely az irodában, nincs szék, nincs asztal, nincs gép XD Hát ez a nagy büdös helyzet kérem szépen :)
Szóval, megpróbálkozom az eredeti tervemmel, a TESCO-val. Közel van, igaz a fizetés gyér, de jobb mint a semmi. Ezen kívül, emellett vagy helyett anyámnak is fogok dolgozni, de azt csak napi 4 órában küldöm.

*TANULÁS* Egyelőre ennyi. Emelett természetesen készülök a 2. KRESZ vizsgámra, mert az első sajnos nem sikerült. Bár nem mondhatnám, hogy gőzerővel, mert fanyalogva állok hozzá, az első kudarc miatt. Valamilyen oknál fogva herótom van a könyvtől, a tesztkönyvtől és a tesztprogramtól, mert a könyvet már végigolvastam, a tesztkönyvben a kérdésekre 90%-ban a válaszom helyes és tesztprogramban stabil 4-5 hibám van csak, képes kérdések elbaszása nélkül. És ez volt előtte is. Mit tehetnék még? Asszem ez így a legrosszabb, hogy TUDOM és tényleg majd' MINDENT tudok és mégis csinálnom kell és folytatni... az előzőt a parázás miatt rontottam el, mégis kudarcként élem meg. Ez van. Most már legalább ismerem a rendszert és másodjára nem fogom elrontani, nem fogok megijedni.

*BALATON* Ezen kívül sokat játszom mostanság és még többet gondolok a hétvégére :) Zamárdi hmm de jó is lesz. Ami azt illeti, ettől a hétvégétől várom a csodát...

*CICÁM* Kedvesem elég sokat nyafizott ma, hogy nyáron alig fogunk találkozni. Bevallom (tudom hogy olvasod...) szörnyen idegesít, hogy ő nem fogadja el az életet, annak a rendjét és nem éli, hanem különcködik. Majd megbeszélem vele... bár már 4 napja nem bírom rászánni magam. :\ Nehéz a szemébe mondanom bizonyos dolgokat, mert megsértődik. De szeretném, ha minden rendben lenne. Eddig a viharokat túléltük, s nemsokára édes fél évi együttlétünket ünnepeljük majd. Szóval... mindenképp beszélek majd vele, mert én hosszú távra tervezek. És nem akarom magamban tartani, mert minél tovább húzom, annál rosszabb. Márpedig én életem végéig nyúzni, kínozni akarom... vagyis rickie-s módon szeretni szerelemmel :D

*IMBRIUM* Csütörtökön pedig próba, bár miattam tették át az időpontot, most jobb lenne előbb. De persze nekem egész nap megfelel. És nem akarok már annyit kavarni, szóval... hát igen. Mostanában egyre jobbak ezek a próbák, jöhetne már egy kiadós kis koncert :P És... már erősen gondolkodunk rajta a Babylon együttessel, egy előzenekarcserében... azt mondják, minket jobban bírnak... kapnánk fél órát a zúzdára előttük... hát, majd meglátjuk mi lesz belőle :)

Nincsenek megjegyzések: