2009. július 20.

péntekszombat.

Nos, most értem el odáig, hogy mindent szépen leírjak. Sok lázas készülődés meg próba után végre eljutottunk az első koncertünkig. Nagyon sokan eljöttek, aminek nagyon örülök. Szerintem jó bulit csináltunk, bár a hangosítással probléma volt és a szállítással is, azért nem tudtunk időben kezdeni és ki kellett hagynunk az utolsó számot. Kicsit izgultam, de mindent összevetve szerintem jól sikerült, bár van még mit javítanunk :) Ezúton is köszönöm szépen mindenkinek aki eljött! ^^

Pance
Tünceyy
Pontyusz
Lafy
Annamari
Anyu
Pisti
Szerelmem (L)
Jani
Vadi
Öööööööö... (kockásinges srác akinek elfelejtettem a nevét :O)
Meg az összes többi mindenki :D

*.*

Nagyon sok alismerést kaptam, mindenki végigölelgetett, juj, annyira jó volt :$ Nos, a koncert fel lett véve, talán majd viszontlátjátok valahol, igyekszem majd felrakni ^^ Koncert után elballagtunk (illetve el BKV-ztunk) a Lánchídig, és ott szépen felültünk az alagút tetejére. Tényleg olyan volt, mintha a város felett ülnénk. Nagyon hangulatos. Aztán hazamentünk és aludtunk.... ennyike. :D Nos, részleteket nagyon nem írok, mert azt hiába mondom el, a sok ökörséget, amit csináltunk, azt átélni volt jó! XD

Szombat, Lafy 18 lett :) Volt aprócska bulee, kevesen voltunk, nem is ittunk sokat, olyan kis gyengusz volt, de hát az előző nap mindenki egészen kész lett, többek közt én is, kedvesem is, szóóvaal... nem akartunk megint "bebaszcsizni" XD Noos, 3-ig voltunk fenn, hallgattunk Michael Jacksont, kicsimmel próbáltunk táncolni áááá XD Majd megnéztük a Pumpkinhead 4-et (ritka szar volt, bár csak az elsőt láttam, de azt sem bírtam XD) -.- Aztán aludtunk Lafynál, összebújva :$ Nagyon cuki volt. Reggel meg hazautaztam... legalább most már tudom, ide hogy jutok el BKV-val :P

Nos, így ennyi. Ritka jó hétvége volt. És rájöttem, hogy fel akarok lépni :D Még még méég! És minél hamarabb ^^ Mert... nincs ehhez fogható érzés. Mikor ott állok a színpadon... és mindenki olyan büszke rám :) Imádok megfelelni! *.* ^^

1 megjegyzés:

Szandus írta...

Szia.remélem majd teszel fel videót, kíváncsi vagyok a koncertetekre. :D
Én is szeretek az alagút tetején üldögéélni sé nézni a várost éjjel. :) olyan szépp.. na szija.. pusz..

szandi