2009. július 31.

Élet...

Csütörtök... átjött kedvesem. Filmet néztünk, bár utána volt egy kis összerezdülésünk... én nem akartam Equilibrium-ot nézni, ő meg nem akart Labirynth-ot :D Valahogy nem tudtunk megegyezni, amikor meg sikerült, akkor nem ment a film XD Azért legalább a Gattaca-t sikerült :]

Jól elvoltunk együtt, kicsinosítottam magam az érkezésére :] Lehet, hogy felesleges... de szerintem nem. Ha átjön, gyakran lát egyszerű otthoni ruhában... és félek, hogy nem fogok neki tetszeni, úgyhogy most egy kicsit... :P Hát igen :]

Ma már megmostam egy csomó ablakot, fáj is a csuklóm :( Holnap jön nagymamám és keresztanyámék, itt hagyják a kis unokatesóm 1 hétre :D Totál le fogunk merülni, mert rengeteg energiája van a kissrácnak XD Nade kedvesem is jön holnap és bemutatjuk a család egy másik részének :P Tegnap bevallotta, kicsit parázik, pedig aztán tényleg nincs miért :)

És... nem mellesleg már nagyon-nagyon várom a Balatont vele :] Hát... felmerült nálma 1-2 probléma... de azt nekem kell megoldani. 1. hogy fogom kibírni cigi nélkül? oO Megoldom. 2. Lehet akkor lesz... khm... nőiproblémám... ami nem szerencsés, hisz akkor még fürdeni se tudok X'( Nem baj... valami majdcsak lesz... ááá most ezen fogok aggódni vagy egy hétig :( Mind1.

A zenekar táján a csatatér harc utáni hatalmas csendje honol... mindenki el van tűnve. Próba nuku. És még a 9.-i koncertről sincs semmi hír... remélem ez a probléma hamarosan orvoslódik... ha van ilyen szó... :D

Ja és tegnap meghozták az új hűtőnket jessz :D

Nincsenek megjegyzések: