2009. július 8.

Blog-dolgok

Mint észrevettétek (gondolom), pár napig Michael Jackson dalok színesítették a blogom, aművész tiszteletére. Ennyit megérdemelt. Hát, tegnap eltemették földi porait én pedig lecseréltem a Mixpod-ot az oldalamon.
Lehet, vegyes érzelmeket fognak kiváltani a "legújabb" pop-disco-dance slágerek, de csak annyi a lényegük, amit a cjmben is lejrtam: 20 dal, amire táncolni szeretnék ezen a nyáron. Igaz, itthon elbulizgatok magamnak rájuk, de remélem majd többre is hivatottak lesznek ha-ha :D És remélem, ti is szeretni fogjátok. Kis kikapcsolódás. Többnyire vidám számok, olyan igazi nyaralós-bulizósak. Viszont érdekelne a ti véleményetek is. Feltettem egy szavazást, kérlek töltsétek ki! :) Csak pár kattintás, de nekem fontos a visszajelzés bár úgyis az lesz amit én akarok XD , szóval lécci-lécci lécci :) Érdekel a véleményetek. Na puszi-puszi! ^^

Nincsenek megjegyzések: