2009. július 16.

Fejlemények a koncerttel kapcsolatban

Nos igen, tegnap próba után holtfáradtan ezt akartam leírni, ehelyett jött az Önző című bejegyzés, mert az sokkal jobban zavart és azzal volt tele a lelkem. Most viszont elég erőt érzek magamban ahhoz, hogy leírjam azt, ami engem baromira felidegesített és elszomorított. Nos, Roby, a ritmusgitárosunk (akivel amúgy is elég sok gondunk van...) bejelentette, hogy munka közben megsértette a csuklóját, ezért sokéig nem tud majd gitározni. Lemondta a koncertet. Baromi rosszul esett és teljesen kétségbe voltam esve, de szerintem mindenki. A tegnapi próbán azonban bebizonyítottuk (mint azelőtt mát sokszor, mivel a próbákra rendszeresen nem jár...), hogy igenis menni fog, nélküle is menni fog! Le vagy szarva Roby, ha nem jösz hát nem jösz... Sőt, akoncerten felül még 2 hétig nem tud mjd gitározni, aminek következtében nem fog próbákra járni. Aztán 2 hét nyaralás... szóval egy hónapig nélküle leszünk. És ha azalatt az idő alatt nem válik neki világossá, utána majd megmondjuk, hogy kösz, de nincs szükségünk rá... ez a nagy helyzet. Engem ugyan nem érdekel, úgy érzem ezzel a zenekarral igenis sokat fogunk elérni. Úgy tűnik, nélküle. Emberileg nincs vele (annyi) problémám, de ez a hozzáállás igenis zavar. És ha kedvesem ezután is önzőnek fog tartani és inkább egy vadidegen pártját fogja, csak tessék. Én megmondtam neki, annak ad igazat, akinek akar. És azzal, hogy megosszam vele a problémáim, végeztem. Vannak barátaim, akiknek elmondhatom, pl. ott van Lafayette akiben még sosem csalódtam. És itt van a blogom, amibe szjvfájdalom nélkül bármit leírhatok. Szóval... ez van.

Egyébként a koncert holnap lesz, aki lemaradt volna róla. 7-kor kezdődik, mi vagyunk az első zenekar, a beugró 600.- Ft. Gyertek minnél többen ^^ Egyébként a ruhaproblémám is megoldódott, már tudom, mi lesz rajtam ^^ A jellegtelen hajam nem kívánom frizurába skatulyázni, headbangelés-zúzás-metálozás közben úgyis csak szétjönne. Tehát felesleges. A sminkem még... hát, semmi sem biztos XD Viszont hugom, aki ért a sminkeléshez, vállalta a kicsinosításomat. Majd ő keres valami vad és frenetikusat nekem ^^ Egyszerűen csak legyek én :)

És remélem koncert előtt még elkaphatom a kedvesem grabancát és jól helyreteszem, hogy ne legyen túl nehéz a szívem, mert úgy nem lesz könnyű belevágni egy buliba. Hát, hajrá rickie, hajrá IMBRIUM!

Nincsenek megjegyzések: