2009. július 28.

A 11-kor kelés rejtelmei...

Most keltem fel, senki nincs itthon. Még a hugom sem. Eszerint tovább aludtam nála. Eddig ilyen nem volt. Fogalmam sincs hová tűnt mindenki. Szerintem vásárolni (bár tegnap voltunk), amire a nemrég olvasott Auchan akciós újságból következtetek. :D

Nos... elég régen írtam a blogomba. Hanyagoltam. Bocsánat. Csak... mostanában alig vagyok gépnél. Csütörtök estém jó volt, kedvesem és haverjai és ivászat a Margitszigeten. Aztán nála aludtam és másnap Zsolttal jöttek hozzánk konyhát szerelni. Szombaton nagycsaládi banzájon voltam... ismét mebizonyosodni róla, hogy az apám bunkó. Kb. nem szólt hozzám. De nem érdekel... már hogy a viharba ne érdekelne! Nagyon rosszul esik... de tudom miért csinálja. Hogy utána én érezzem magam egy szar alaknak, holott nem csináltam semmit sem. Hát, elérte a célját... Aztán vasárnap átjött kedvesem, bár a tervekhez képest minden egy kicsit másképp alakult. :P Este mozi, Harry Potter 6 aztán szépen hazaevickéltünk hozzám. Útközben találkoztunk az egyik haverjával, beszélgettünk kicsit. Nálam aludt, aztán másnap (tegnap) felment Pestre a hugommal, aki a barátnőjével találkozott, mentek shoppingolni; kedvesem meg haza. Én itthon maradtam anyuékkal és kifestettük a konyhát. Nos, már csak a nappali maradt, azt ma fogjuk szerintem és ezzel pontot tehetünk a költözési mizériára :P Voltunk tegnap vásárolni és megvettem magamnak amire már egy éve áhítozom ^^ És... tegnap valahogy olyan csinosnak éreztem magam... kár, hogy a kedvesem nem láthatott. Vele vasárnap hülyén éreztem magam... nem volt meg a szokásos 1-1,5 órám a készülődésre így nem láthatott olyan szépnek, amilyennek szerettem volna... És éjjel, tegnapról mára virradólag furcsa álmom volt, melyben feltűntek régi barátaim, illetve az ő ex-nője. Nos... nem volt rossz álom, de jó sem. Csak olyan fura. Az én régi gothos társaságom, mintha inkább az ő barátai lettek volna és náluk voltunk. Egyszercsak kiment és aztán pár perc múlva piros szemmekkel viharzott vissza. Mikor feltűnt az ex-nője, mindenkinek elmondta, hogy milyen hülye picsa, meg hogy kihasználta őt. Aztán az egyik haverja szavazásra bocsátotta, hogy a csaj "bekaphatja a nagy büdös lófaszt" és menjen el. Kézfeltartásos szavazás. Eleinte senki nem tette fel a kezét, csak szép lassacskán az emberkék. Mi kedvesemmel a közepén, egyszerre. Nem tudom, van -e értelme az álomnak. Valószínűleg nincs. Nem zavar, meg semmi, csak olyan furcsa volt, hogy erről álmodtam.

Nade. Hétvégén jön a nagymamám és a keresztanyám a kisfiával háztűznézőbe :) Megnézik az új lakásunkat és itthagyják Dávidkát, az unokatestvéremet Édes egy gyerek, most lesz 7 éves :) És egy hetet itt fog nyaralni, vinnünk kell majd állatkertbe, vidámparkba, meg mindenhová. Anyám megkérdezte pénteken Gergőt, bevállalja -e, hogy jön majd velünk kalauzolni Dávidot és azt mondta simán :D Nem tudom, miért, de az olyan aranyos volt... nagyon édes :) Örültem ^^ És... ráadásul hétvégén megint itt alszik a drágám... csak győzzem kivárni :) Nade addigis sziasztok, ígérem, hogy nem hanyagolom a blogom :D

Én, Rickie fogadom
Hogy ezentúl nem hagyom el hetekre a blogom :P

Nincsenek megjegyzések: