2009. július 11.

Nagy dobozolós-nap...

Tegnap voltam kedvesemmel Tekében, egész jól elvoltunk szerintem, meg végre találkozott néhány barátjával is. Szóval az este egész jónak mondható :)

Ma reggel felkeltem, elkészülődtem és vadászatra indultam. Tesco, Baumax... vadásztam festéket és energiatakarékos izzókat :) Egy kis jegyzetfüzettel mentem be a boltokba és minden infót leírtam az összes termékről ebben a két témában XD Vicces volt XD

Aztán bedobozoltuk a lakás 60%-át, az én cuccaim 85%-át... a ruháim is beleértve XD Alig 1-2 göncöm maradt, mire Lali felhív, hogy jó -e ma a próba. Nos, mivel holnap nem tudok menni, azt mondtam, ma okés. Azután eszembe jutott, hú de puritánul fogok kinézni... bár én ezt már újabban csípőből leszarom XD Ennyike... szóval ma próba és a koncert szélsebesen közelít. Ráadásul néhány napig azt hisem, csak telefonon leszek elérhető, mert munkálatok a ház körül, folyamatba, ráadásul ott (még) nincs net.

Szóval... nagytarcsai leszek. Itt hagyom Budapestet, persze nem megyek túl messzire és továbbra is gyakran bejárok majd. De azt hiszem, jót fog tenni nekem egy kis vidéki levegő; a nyugalom, főleg az idegeimnek :D Szóval... egyelőre minden mesésnek ígérkezik. És kedvesem pedig átjön majd segíteni, ami külön öröm és nagyon köszönöm neki :) Mindent olyan jó vele csinálni... azt hiszem, pakolni, festeni és rohangálni fel-alá is jó lesz *.* ^^

Nincsenek megjegyzések: