2009. november 30.

Szalagawató :]

Mit is mondjak, fenomenális volt ^^ Nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki eljött és köszönöm Cicámnak hogy vállalta a nagy harci feladatot és keringőzött velem ^o^ Szerintem gyönyörű volt. És utána a banketten is jól éreztem magam. Meg az afterparty-n is, bár ott sok volt az eltúlzottan részeg (IHB -> iszunk-hányunk-belefekszünk). Én nem ittam olyan sokat de így is el tudtam magam engedni, jól elvoltam. Tündit és Pance-t sajnálom, akiknek nem egészen úgy alakult az estéjük, ahogy azt valószínűleg elképzelték... :(
Képek majd lesznek (talán...) később, máskor, vagy ha lusta leszek hozzá, akkor nem :) Majd még jelentkezem, bye-bye ^o^

2 megjegyzés:

Ilyasviel írta...

Gratulálok, Hölgyem;)

Crowbaby írta...

na, örülök, hogy végre egy örömteli bejegyzést is olvashatok ^^

képekre azért kíváncsi lennék [: