2009. november 23.

Fájdalmak :D

Vasárnap elestem a lépcsőn. Gurultam le pár lépcsőfokot, szép kis nyomaim is vannak. Többnyire jobboldalon... a jobb combon jobb oldali részén 2 nagy kék folt, a jobb vádlim jobb részén egy hatalmas zöld. A legdurvább a jobb fenekemen, egy óriááááási FEKETÉS-LILÁS véraláfutás. És végül a jobb karomon egy kis vágott seb - mivel a borulásomkor magammal vittem egy virágcserepet is :( Szegény cserép :( Összetört :( Szegény virág, eltört az is :( Sajnálom őket. Magamat nem, bár azóta is nehézkesen ülök, vagy csak fél fenéken. A jobb lábam miatt sántikálok is. Ráadásul ma beoltottak H1N1 ellen. Azt legalább a bal karomba kaptam. De az is fáj és a fejem is az oltás miatt :( Meg közben a hasam rendetlenkedik női probléma miatt. Szóval... szét vagyok szakítva fájdalmakkal :D De a kedvem az rendben :):):)

2 megjegyzés:

Ilyasviel írta...

Jobbulást, kollegina!

Szandus írta...

Hűűha.!! hát.. jobbulást kívánok.. ;)am nekem is féjt a fejem az oltás után.. :S remélem hamar helyrejössz aztán vigyázz magadra!! puszi