2009. november 16.

Hogyan tovább?

Mától véglegesen és hivatalosan nem vagyok többé az Imbrium tagja. Saját döntés volt. Nagyon sajnálom ám. De úgy érzem, ez még csak a kezdet. Mostantól arra és csakis arra összpontosítok, hogy a céljaim elérjem. Álmok nem kellenek... azt hiszem, senkinek sem válnak valóra az álmai. Megpróbálom feladni az álmom, hogy valaha a hangom fog eltartani, hogy díva leszek... egyszerűen csak nem éneklek tovább. Tudom, ezzel kitépek egy darabot a szívemből, de hisz már annyit kitéptem s kitépett más is... nem tudom, van -e még mit kitépni belőle egyáltalán. Most még nem tudom, merre induljak, de azt hiszem, ennél rosszabb már úgysem lehet. Valahogy most nem vagyok szomorú. Valahogy most semmit sem érzek...

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Meglep, hogy az volt álmod, hogy a hangod eltartson. Én ugyan sosem láttalak még, de ismerek valakit, aki hallott énekelni, és szerinte nincs is hangod.

Cherry írta...

Kedves névtelen hozzászóló! Ha esetleg fel mernéd vállalni a neved, elfogadnám a véleményed. Így azonban nem; ráadásul a szomszéd-marika-néni-azt-mondta stílusú "tudom"-dolgok még ezen túlmenően is inkább nevettetők. Mindenkinek joga van a saját véleményéhez, de nem másokéhoz és pláne nem, ha azokat felvállalni sem meri.
Mellesleg, ismered azt a mondást, hogy "Ne ítélj, mert megítéltetsz?" Gondolom nem. Sajnálatos :(
További szépeket!

Névtelen írta...

Nem a szomszéd Marika néni mondta, hanem a Fekete Anemonád, akit történetesen igen jól ismerek ;)

(a nevem pedig amúgy is csak egy nick lenne, semmivel nem mondana neked többet, mint az, hogy "Névtelen")

Cherry írta...

Ahogy gondolod. Fekete Anemona - hmm. Ez is csak egy nick. Honnan tudod ki (volt) ő az életemben? Csak 2 ember tudja kit neveztem el magamban így. Én és egy barátnőm. Érrdekessh. Azért csak további szép napot ^^

Névtelen írta...

Ne butáskodj!
1. Ismerem őt.
2. Rátaláltam nemrég a blogodra, és nyilván a róla szóló bejegyzés(eke)t is olvastam.
Őszintén remélem, nem bánt nagyon, hogy (már) nemcsak ti ketten tudjátok, kit hívtál ezen a néven.

akasha írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Én ebben csak azt nem értem, miért olyan nehéz elfogadni, hogy létezik ember, akinek negatív a véleménye?
Én különben nehezen lehetnék irigy Rickie hangjára, mivel sosem hallottam.
Valószínűleg különben nem jól ismered őt - bár igaz is, nem azt írtad, hogy ismered, hanem hogy tudod, ki ő. (A valódi nevét tudod legalább?)

Cherry írta...

Na jó, elég elég elég! Volt - Fekete Anemonám (Árpád egyébként, ha jól emlékszem) már a régmúlté, nem foglalkozom vele. Kedves névtelen, neked pedig elfogadom a véleményed, bár furcsállom, hogy ha nem hallottad, miért is ítélkezel. Az, hogy ki mit mond, egyéni vélemény is lehet. Szóval mindenki térjen meg otthonába és fejezzük be ezt a szócséplést, mert se eleje, se vége nem lesz. Köszönöm.

Névtelen írta...

Igenis!
Különben befejeztem volna az első kommentem után, ha nem kezdtek el kételkedni benne, hogy ő ilyet mondott.
És jól emlékszel. (Bár Akashától kérdeztem :))
Nah, befejeztem.

akasha írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Igazad van, végül is te kötözködsz itt velem.
Nem a magam véleményeként írtam amúgy, hanem azt írtam, mi más véleménye. Vagy ennyire nehéz értelmezni? Bocsánat, akkor megpróbálok a te szellemi kapacitásodnak megfelelően véleményezni. És ezen túl a te blogodba - ha lesz mit.

akasha írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Ilyasviel írta...

Hmm...igazán egyik hozzászólóval sem tudok egyetérteni...voltaképp azt sem tudom, miért írom egyáltalán ezt a kommentet...de-

Kedves Akasha!
Ne haragudj rám emiatt, nem szándékszom sem belédkötni, sem sértegetni téged - de ez a "te szellemi szinted-én szellemi szinten" című dolog igen értelmetlen, és nem mellesleg kultúrálatlanság ilyennel dobálózni. Kérlek, inkább mellőzd, egész biztosan többet érsz annál, mint hogy ehhez hasonló közhelyekkel élj:)

Off