2009. május 14.

Watch My Dying - bennem

Constanze oldalán láttam ezt az érdekesnek ígérkező játékot és gondoltam, kipróbálom. Egyébként is írta Constanze, hogy szívesen olvasná a listám... voilá :) Hát most lehet kérem szépen olvasni és egyébként pedig nagyon szórakoztató volt a játék, nagyon érdekes. Ajánlom mindenkinek!

1. Nevezz meg egy olyan énekest, vagy zenekart, akit szeretsz!
2. A kérdésekre válaszolj az énekes/zenekar számaiból.
3. 6 embernek dobd tovább a pöttyöst!

Watch My Dying

Férfi vagy, vagy nő?
- Ha csak magadat keresed, kerülj ki engem...

Írj magadról!
- Rántsd ki a földet a négy sarkából, alatta biztos megtalálsz...

Hogy írnád le az előző kapcsolatodat?
- Mint a víz, ha lázat olt... mielőtt magába fojt...

Milyen a jelenlegi kapcsolatod?
- Elképzeltem gyönyörű arcát melynek tökéletessége után ember büntetlen nem élhet...
- Ha az egész világ is az otthonom volna, hozzád mindig hazatérnék...

Most hol lennél szívesen?
- Majdnem minden mindegy, mint egy holt ajkán a csók...

Mit gondolsz a szeretetről?
- Köveket dobok az aljába, a visszhang talán majd válaszol...

Milyen az életed?
- Körben ott vannak a válaszok mind, csak kérdezni kellett megtanulni...

Mit kérnél ha egy kívánságod volna?
- Félek, hogy nincsen jó válasz...

Kíváncsi lennék Heimdall, Alphonse kapitány, Coby, Akasha, Selene és Dzséééj listájára :)

2 megjegyzés:

Wildwood Flower írta...

Biztos én vagyok kulturálatlan, de erről a zenekarról még nem is hallottam. Pótolom a hiányosságot, mert tetszenek az idézetek. :)
Köszönöm, hogy kitöltötted.

Cherry írta...

Ó, én köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem :) Egyébként nem túl ismert a zenekar, illetve csak bizonyos körökben. És nem gyenge gyomornak való, az biztos. :D