2009. március 29.

Húzós hét volt ez, bizonyám...

Hétfő: Országos Angol Nyelvű Diákszínjátszó Fesztivál
Kedd: Bíróság
Szerda: Egész napos Édes Anna próba
Csütörtök: OK, ez rendes nap volt a suliban :)
Péntek: Egész napos Édes Anna próba
Szombat: Országos Diákszínjátszó Fesztivál


HÉTFŐ - Nos, akkor vegyük őket szépen sorban :) Hétfőn ugyebár kis színjátszó csoportunk leutazott Solymárra, ahol is az Országos Angol Nyelvű Diákszínjátszó Fesztivál, egy több napos rendezvény kezdetét vette, s mi már az első napon fel is léptünk. Az Apáczai Csere János Művelődési Házban voltunk "elszállásolva", ami meg kell mondjam igencsak kellemes hely volt. A termek egész korrektek, a színpad pedig nálam 10-ből 10 pontos, bár persze nem olyan nagy, mint rendes színházakban szokás. De nekünk pont megfelelt :) Gyors fény- és függönypróba, illetve színpadszemle után visszavonultunk a terembe készülni. Sajnos két másik iskola is ugyanabban a teremben kapott helyet. Mit ne mondjak, elég rendetlenek voltak, harsányak és akkora mellénnyel jöttek, hogy ihaj-csuhaj... Mi szép csendben, elég visszavonultan voltunk. Vigyáztunk a mi darabunkra, mert nagyon törékeny volt még. A mi kis 1. Erzsébetünk, amit egy bölcsődében kovácsoltunk egésszé, amire alig volt időnk... olyan volt, mint egy kisgyermek, nagyon féltettünk...
Volt ott egy alternatív rock klub is, a Kud-A.R.C. :) Nagyon megtetszett a hely, lehet, hogy alkalmanként lemegyek majd... mert nagyon bejött már elsőre is :) Korrekt árak, csocsó, a hely teaházként is funkciónálhat, van kaja, egy kisebb színpad is és abszolút tényleg nagyon jó. Oda jártam le cigizni és összehaverkodtam a két pultoslánnyal és a hely vezetőjével is :) Mint kiderült, ők is nagy Sisters Of Mercy fanok ^^
Nade elkezdődött a verseny ugyebár, kicsit izgult mindenki az elején. Engem senki nem jött el megnézni, de nem csüggedtem sokáig, mert bele kellett vetnünk magunkat az előadásba. És minden nagyszerűen sikerült ^^ A zsűri értékelése azonban mindannyiunkat lelombozott. Sok szidalmat kaptunk a darabért, erőteljes kritikát. Hazaérve azonban felmentem a honlapra és megnéztem a verseny állását... az első helyen a Dr. Hetényi Géza Humán Szakközépiskola csoportjának a darabja, az 1. Erzsébet :D Az előadásról képek ITT
KEDD - Markó utca, bíróság. Tanúskodnom kellett egy ügyben, ami kb. 4 éve lezáratlan -.- Na mindegy, szerencsére megvotlunk gyorsan, aztán kimentem kedvesem sulijához és elhoztam őt hozzánk. Filmet néztünk, a Faterok Motoron-t :) Nagyon jó volt a délutánom, mert vele tölthettem ^^SZERDA - Van ugyebár egy másik feszivál is, amire készültünk, az Országos Diákszínjátszó Találkozó. Ez már szerencsére magyarul volt :) Karinthy Frigyes: Édes Anna c. művének színpadi adaptációját adtuk elő. Szerdán azt próbáltuk egész nap. Nagyon durván osztott minket Zuti. Azért túléltem, csak egyszer tört el a mécses nálam.
CSÜTÖRTÖK - Rendes tanítási nap. Ennyike.
PÉNTEK - Szintén egész napos próba, szerencsére már nem Zutival voltunk, hanem Honti tanár úrral. Úgy összepofozta a darabunkat, hogy az hihetetlen. Sokkal jobb, mint amilyen Zuti valaha is lesz. És ez a véleményem nem változik.
Este lementem Tekébe Csekivel és Andris barátommal :) Nagyon jól elvoltunk, találkoztam Jaskóval, Szmivel és Gothrider-el is. A fiúk elkísértek az Örsre hazafelé, Nyul megígérte, hogy ő is tiszteletét teszi legalább egy köszönés erejéig- természetesen nem így volt, bár nem is nagyon vártam mást. kissé ittasan, de sikerült hazatámolyognom :DSZOMBAT - A nagy nap. A darab bemutatása előtt próbáltunk fent, a színházteremben, aztán a klubban is. Nem ragozom tovább, remekül sikerült darab. Bár a közepén egy kicsit eltévelyedtem és nem jó helyre mentem, ezen kívül minden rendben volt ^^ Nagy siker volt, eljött anyu, Psiti és az én kedvesm is :) Képek még nincsenek, sőt, semmi hírt nem kaptam még, hogy hogyan sikerült. Utána hazakocsikáztunk, megnyugodtam és elindultunk az én kincsemhez :) Vonatoztunk ^^ Ja és Byron-ékkal is összefutottunk, "követtek" minket :D Néztünk náluk egy filmet, az Én, a nő és + 1 fő-t :) Nagyon jó volt a vele töltött délután/este ^^ Nem is tudom szavakba önteni, szóval nem próbálkozom. :D De imádom őt és ez a legfontosabb.
Hazaérve egy gyors pillantás az Angol Diákszínjátszó honlapra. Csak két napig voltunk elsők, de aztán másodikok maradtunk. És a szombati volt az utolsó, mindent eldöntő nap. És igen. Másodikak maradtunk. Szerintem ez gyönyörű teljesítmény ^^ Meghívást kaptunk a gálára is :) A verseny végkimenetele megtekinthető ITT :)
Nagyjából ennyi, elfáradtam már abban is, hogy ezt végig írtam :D A következő hét kevésbé lesz eseménydús, az biztos +.+

1 megjegyzés:

Crowbaby írta...

na, azt hiszem, végre megtaláltam egy speckós fényszögből, hogy hol lehet kommentelni, és ha nem baszom el, akkor még sikerül is
:D
rég láttalak már, ez nem tudom, hogy emnnyire jön most ehhez a bejegyzéshez, szóval bocsika, ha eltérek a tártól...
szóval most örülök, hogy sikerült végre hozzászólást küldenem:)