2009. január 12.

Pénteki próba + Hétvégi babázás + Heti tervek - egyben

Péntek ugyebár. A nagy próbanap. Juhejj :) Nagyon jó volt, három fős csajközönség :) Ketten még tomboltak is a zenénkre ^^ Nagyon jól sikerült a próba, bár szokás szerint magammal nem voltam megelégedve... Cobyfijúú énekelt :D Perfect! Kitaláltam új számokat amiket játszhatnánk. Nos, próba után Teke Cicával... OO... Nagyon jól éreztem magam. Csak túl sokan voltak. És nem maradhattam sokáig. Áá de nincs kedvem részleteket írni... pedig érdemes lenne. Na mindegy, következzék a hétvége. Áronka cibálta a hajam, de nagyon édes gyerek. Sokat dajkáltam. Aztán megvolt a keresztelő, össznépi családos zabálás + ivászat... nagyapa megint dalra fakadt... de most nélkülem XD Na mindegy is, majd lesznek képek is talán. Na, erről is ennyit, részletekbe nem feledkezünk mert ugyebár kb. 10 perce értem haza és hulla vagyok. A hetet túlélem szépen aztán péntekre tervezek valami kis GYÁR-at :D Meg próbát... úgyhogy úgy néz ki a bulizásról megint le kell mondjak. Mert hát azért keményen melózunk kéremszépen. És sok áldozatot kell hozni. :( Ez van. Majd meglátjuk. Másik alternatíva hogy pénteken GYÁR, szombaton 11-től 1ig próba... de kinek lesz kedve egy fergeteges buli után fejfájósmásnaposan próbára menni? Na majd meglátjuk mi lesz. És majd írok a nap folyamán egy energikusabb bejegyzést is. Bumm.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Lucretia kedves, nincs itt semmi eldöntendő :] Jössz gyárba és kész :] Jót fogunk bulizni :] Puszi:

Rose