2009. január 29.

Mai hihetetlenül sz*r nap -.-J...

Rögtön alig bírtam felkelni. Aztán ma az összes b*rmot kifogtuk kocsival az úton. Majdnem volt pár kocc. Az a szerencse, hogy anyám jól vezet. Aztán Kondorosin leszálltunk, a villamos meg is halt. Na akkor sétálni kell. Pont csöngőre azért beértem. Aztán köhögésroham. Aztán a sok szúrós tekintet. Aztán törióra. Aztán hányinger. Ja, töri előtt kaptam egy SMS-t drágámtól, amit csak hazafelé vettem észre -.-J K*rvajó vagyok... hazaértem, továbbra sem vagyok valami jól. Fáj a hasam, a fejem, köhögök. És felhívtam Lalit és azt mondta nem lesz próba pénteken. Meg úgy amúgy is... tiszta tropa vagyok ma. Ja és a szakkörök is elmaradtak. Tiszta jó. Mi van ezzel a mai nappal b*szki? :S Tündivel sem beszéltem ma egész nap. Áá. Az eső is esett. Ami még nem is baj, de mire kiléptem volna a suliból, pont elállt :@ Szóval mindent összevetve ritka sz*r nap ez a mai.

De az ilyeket túl kell élni. Már csak az hiányzik, hogy idegességemben megint belázasodjak... úgyis valahogy depi van mostanság magányos óráimban. B*zzzz.... ember vagyok én egyáltalán? Egy ilyen nap után úgy, de úgy felakasztanám magam... és a holnapi sem lesz jobb -.- Hazajövök és a nagy sz*r meg az unalom. Ennyi. P*csába.

Nincsenek megjegyzések: