2009. augusztus 24.

Kép-esség; nem teljes, mert telelinkeltem és gondolkoztam :]

Rég volt már néhány "állandó" rovat, mint pl. a Csak zene (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, stb.) az Emotion Factory (1), a Saját alkotás (1, 2, 3, 4, 5, stb.), a Nem saját versek :Đ (1, 2, 3, 4, stb.) a Filmajánló (1, 2, 3, 4, stb.)... vagy az, amikor csak képe(ke)t teszek be (1, 2, stb.), annak a rovatnak igazából nem adtam nevet, hát most már annak is van :)


Sőt, még ezen felül is gondolkoztam... mert én ilyen vagyok :] Gondolkodó lá(/é)ny... az embereknek szükségük van a rendszerességre. A biztos pontra. A rendszerezésre, csoportosításra. Az én blogomnak is. Szóval, vannak a fent említett rovatok... de én ezen felül még kettőt megemlítenék. A Gondolatok (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, stb.)-at és a Piros cipellős bejegyzések(1, 2, 3, 4, stb.)-et. :D Öhm... tessék, aki akar szemezgessen mindenből :) Ez ma egy Kép-esség rovatnak indult szőlőfürt, hehe ^o^

Nincsenek megjegyzések: