2009. augusztus 22.

Edith Piaf

Igen. Edith Piaf. Ő a példaképem. Mostanság igencsak rákattantam a dalaira (ismét)... :) A kedvenc számom tőle a No, je ne regrette rien (link). Mióta az eszemet tudom, imádom őt és mindígis ez a dal volt a kedvenc, bár a szövegére nem figyeltem fel, eddig. Egy zseniális fordítás a dalról... talán nem véletlenül ez a kedvenc :)

Tudat alatt tudok franciául? :D

Íme a szöveg lefordított változata:

Nem! Nem, és nem...
Nem, nem bánok semmit sem...
Akár jó, akár nem,
Ami volt,
Minden mindegy nekem!

Nem! Nem, és nem...
Nem, nem bánok semmit sem...
Ami volt, szertehullt,
Mind hazug,
Kinek kell a múlt!

Máglyát gyújtottam én
Minden emlék tüzén,
Ért sok bánat, öröm,
Agyő, megköszönöm...

Régi szerelmekért
Sírni ugyan mit ér,
Mindent, mindent, ha kell,
Elölről kezdek el...

Nem! Nem és nem...
Nem! Nem bánok semmit sem...
Akár jó, akár nem
Ami volt,
Minden mindegy nekem!

Nem! Nem, és nem...
Nem! Nem bánok semmit sem...
Múlt velem nem jöhet,
Mert életem
Ma kezdődik veled!

Nincsenek megjegyzések: