2009. szeptember 14.

Ügyetlen

Az vagyok. Nagyon ügyetlen. Kis szerencsétlen, botladozó, csacska és cserfes kislány. Pedig én egy könnyed, kecses és büszke nő szeretnék lenni. Miért ne lehetek az? Sok év telt el, mire elfogadtam magam barna hajú-szemű (amiből 12 egy tucat...) aprócska kis dugó, gömböc-jellemű, de ezen kívül jellegtelen és egyáltalán minden különlegességet nélkülöző lánynak... talán el is kezdtem megszeretni magam ilyennek. Hiába akartam szőke, vékony magas, hosszú lábú, feszes combú, kék szemű szívtipró lenni, az élet bizony baszott rá, hogy mit akarok. Hát jó. Akkor fogadjuk el magunkat olyannak, amilyenek vagyunk. Kipipálva, megvolt. De azon, hogy ilyen ügyetlen, kétbalkezes, szerencsétlen, bezárkózott, fejét-a-homokba-dugó, egyáltalán nem szívdöglesztő és egyre inkább vállvonogatós lettem, hát, minden jogom megvan kiakadni. Hiszen ez nonszensz! Ezt szoktam/szokom meg? Miért vagyok ilyen?

Nem akarok naponta:
- megbotlani és/vagy fellökni valakit, rálépni a lábára, etc.etc.etc.
- elejteni és szétszórni a cuccaim
- valamit elveszteni
- hallani, ahogy röhögnek a kis szerencsétlen bigén (aki, bassza meg a sors, de én vagyok...)
- megcsúszni és elesni a lépcsőn
- elfelejteni valami újabb nagyon fontos teendőt
- 10-nél több kék-zöld-lila foltot
- összetintázni, összepiszkolni a kezem/ruhám

De úgy néz ki, az ilyen kis szerencsétlenek, mint én, valahogy nem akarnak kikupálódni. Minden nap kék kézzel, maga után rengeteg kívánnivalót hagyó sminkkel, gyűrött ruhában és kócos hajjal érkezem haza. Fáradtan, elgyötörten. Egyáltalán nem vagyok fitt. Ráadásul még szerencsétlenkedem is, 0-24, se eleje, se vége... én is egy olyan mindíg tökéletes nő akarok lenni, akikre naponta irigykedem... :(

4 megjegyzés:

akasha írta...

Édesem nem kell siettetned azt hogy felnőtt és komoly legyél...majd eljön annak is az ideje,élvezd ki amig ilyen cserfes és csacska vagy.A szőke szívtiprókra pedig már rég nem bukik senki hidd el :) Szeretlek csajszi

Cherry írta...

Köszi, ez most nagyon jól esett. ár nem nyugtatott meg, szivet-melengető volt *.* :)

Szandus írta...

Sziaa :)
Fölösleges amiatt bosszankodnod, amilyen vagy, mert azon úgysem fogsz tudni változtatni. :) De gondolj arra hogy akik szeretnek, azok azért szeretnek amilyen Te vagy és nem azért amilyen szőke szívtipró lehetnél.. :,)
Minden jót és fel a fejjel.
Üdv: Szandus ^.^

Névtelen írta...

Szerintem nagyon aranyos lehetsz ilyen kis ügyetlen, kétbalkezesként :) Komolyan mondom. Szerintem egy ilyen lány sokkal szeretnivalóbb, mint egy szívdöglesztő, szőke-kékszemű "bombázó". Mellesleg, nagyon kevesen vannak, akik erre a típusra (szőke-kékszem) buknak.
Bár nem ismerlek, szerintem biztosan azt szeretik benned, ami vagy, és ha más lennél, az már nem Te volnál.