2009. február 14.

Szülinapi buli :)

Hát... az elején úgy tűnt, megszervezhetetlen lesz. De mégiscsak sikerült ^^ És mindenkinek köszönöm, aki ott volt, hogy egy ilyen csodás nappal ajándékozott meg :) Nézzük hát a tegnapi eseményeket :)

Először Pance és Tündi találó szülinapi versikéjét hallgattam a tesiöltözőben, félmeztelenül. :D Vicces volt :) Aztán megvolt az ajándékozás-összeborulás-könnyek közötti öröm-meg minden ilyesmi :) Nos, születésnapom alkalmából készült egy vicces ám kissé kompromitáló videó a "balettóráról", amit a leányzók szándékoznak feltenni YouTube-ra *.*
Nos, suli után találkoztam az én imádott Cicámmal és elmentünk anyuhoz, ő meg hazahozott minket kocsival, ugyebár. Magántaxi part 1 :D Következett itthon az egy órás nyögve-nyelős vergődés... mi vegyek fel címszó alatt :) Nőből vagyok :P Mire nagynehezen elkészültem, a drágám is felköszöntött. Kaptam tőle egy csodaszép karperecet :$ Hát picit nem találtam a hangom utána *.*
Elindultunk, próba, IMBRIUM :) Hát... kissé meg vagyok fázva, így a hangom Mickey Mouse-éhoz volt hasonlatos... vagy a Kengyelfutó Gyalogkakukkéhoz... A srácok megleptek egy "hepibörszdéjtújú" dallal :) Nagyon aranyosak voltak. Aztán a próba véget ért, elég hamar. Coby, egy leány (elfelejtettem a nevét ++ bocsi...), Cicám és én elmentünk kajálni a Mandarinba (XD), addig a többiek elindultak helyet foglalni a Retekbe. Mario és Lali nem jártak sikerrel, csakhamar átszerveztük a bulit egy másik kocsmába, a Kecskeméti Borozóba. Nagyon jól elvoltunk, Nyul és Andris, két drága idiótám pedig elkésett... kicsit haragudtam, de aztán minden nagyon jó volt ^^ Sajnos a társaság elkezdett szállingózni kifelé az ajtón. Először a komplett IMBRIUM-bagázs lépett le, majd rövidesen az én drágám is távozni kényszerült :( Viszont megérkezett Peti bátyám :) Elvoltunk négyesben, felidéztük a régi közös emlékeket, aztán elindutunk hazafelé. Örsig a metrón szintén sokat hülyeskedtünk és a busznál vártak anyuék kocsival.... magántaxi part 2 ;) Szóval... egyszerűen feleljthetetlen volt a tegnapi csodás nap ^^
Tiltólista: Black Rose, Lafayette, Bazso - kicsit harag van mert nem jöttetek el :S
Ami az est folyamán a legjobban fájt: Hogy olyan hamar távozott a szerelmem és olyan rövid volt az egész buli... D:
És... most már nagykislány vagyok, keményen 17 éves :) Szóval mindenkinek köszönöm, hogy ott voltatok ^^ <333

Nincsenek megjegyzések: