2009. február 22.

Eszembe jutott... #2

Paul Anthony Romero - Sand Lands Theme (HOMM IV)

Kis fantasy zene, a kedvenc játékom 4. részéből, a fantasy témához... hmm :)

Ma, hazaérvén az én szerelmetes Cicámtól, véletlenül megakadt a szemem a TV-n. Film+-on ment a Sárkányok háborúja. És eszembe jutott, hogy régen én is elkezdtem egy fantasy regényt írni...

A másik gépen volt minden nyersanyag, word- és notepad-fájlok... rengeteg minden a történetről. Szereplők, tájak, kreatúrák, nevek... elvileg vannak jegyzetfüzeteim teleírva,és semmi sem veszett el. Na de azt megkeresni.... úgy döntöttem, amint időm engedi, megkeresem!

Már csak néhány névre emlékszem... Tyson, Beth, Brian, Molly, Dimanda... Sailumanor... Fekete Szél városa... a Sil-lények... meg a történetre úgy nagyjából. Hmm jó lenne újra előkeresni... két éve porosodnak valahol a telejegyzetelt füzeteim... érdekel, akkoriban mi volt az én világom, hogy alakult. S ki tudja... ha érdemesnek találom, folytatom ezt az igencsak gyermekded, inkább játék és fantázia, mint valódi értékű mű írását... bár lehet, hogy még tetszene is a legnagyobb fantasy fanatikusoknak... bár eléggé nyakatekert, szokásomhoz híven :)

Nos, amint lesz időm, kipakolom az ágyam és megtudjátok a fejleményeket :)

Nincsenek megjegyzések: