2009. február 5.

Eszembe jutott...

Először arra gondoltam, szavazásra bocsátom a dolgot, de aztán meggondoltam magam. Készült egy új oldalmodul, az Átjáró. Hogy milyen apropóból? Nos, egy blog számomra eseményeket, mindennapos történéseket, szösszeneteket hivatott leközölni. De mostanában igencsak rákaptam arra, hogy kirakjam saját műveim. Ez pedig nem egy napló dolga ugyebár... szóval megcsináltam az Ultima Ratiot, hogy akit nem érdeklek én személyesen, viszont tehetségesnek tart (igen, mondták már páran...) azoknak ne kelljen itt vadászgatniuk saját anyag után. Mert persze a szánalmas életem és érzéseim kit is érdekelnének? :\ Ez szomorú tény, de majd írok erről. Apropó. Hangsúlyozom, CSAK SAJÁT VERSEK/NOVELLÁK/DALSZÖVEGEK/EGYEBEK lesznek azon a blogon. A filozófiai eszmeáradataim továbbrais itt lesznek fellelhetőek, miként a Csak zene és Vers (más, kicsit híresebb költők versei) ciklusok is. Na meg persze földi életem nyomai. Ott pedig, egy álomország, saját kis világom, csodák és mesék birodalma. Ja és persze, még annyira sem lesz "vidám", mint a naplóm. Mert ugyebár, én nem nagyon szoktam vidámságokról írni... szóval, ha gondoljátok...
És ha már itt tartunk, örülnék ha néha megerőltetnétek magatokat és írnátok valami kommentfélét. Mert úgy érzem, én lassan már csak magamnak csinálom ezt az egész felhajtást... persze jó így is, csak... erről majd egy eszményi írásomban :)

Az Átjáró-blogcím pedig: http://lucretia-ultimaratio.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések: