2009. február 11.

Hosszasan és minden...

Aktuális - Van nekünk egy cigánygyilkosságunk, ami egész Magyarországot elárasztja; egy Eurovíziós dalfesztiválunk, ami egész Európát mélyen érinti... meg egy közelgő szülinapunk is, ami engem személy szerint igen mélyen érint XD Nos, akkor javaslom, vegyük csak sorba őket...


Marian Cozma - nos, én személy szerint a halálig azt sem tudtam, hogy létezett ilyen ember. De már több napja ezzel van tele minden. Nem tudom ti hogy vagytok vele, én már unom. Mert úgysem tesznek soha semmit az ilyen gyilkosságok ellen. Persze, le lehet oltani, hogy milyen érzéketlen tuskó vagyok. De most mit csináljak? A híradóban minden nap gyilkosság, válság, politika, erőszak megy 24/7... Szóval inkább passzolok
Tompos Kátya visszalépett - hát, ez már egy fokkal érdekesebb hír a számomra. Mivel ismerem a dalt (Magányos csónak), s bár nem az én stílusom, nagyon tetszik, engem meglepetésként ért, hogy ezzel akar Magyarország nevezni. Most nem kezdem el ecsetelni, hogy miért... aki egy kicsit is használja az agyát, vagy érdekli a téma, úgyis rájön.

A harmadik hír a legérdekesebb, bár felvetett az utóbbi egynéhány napban aprócska problémákat. Nos, még két nap és megint egy évvel öregebb leszek. Mondjuk úgy, érdekes volt 16-nak lenni :) Félig a gyermekkor, félig a felnőtté válás határán... sokat változtam egy év alatt- rengeteget! De remélem emlékezetes lesz a szülinapi "bulim" :)
Imbrium - Ugyebár, pénteki próba elmaradhatatlan :) Sajnos a héten csak egy órára tudtunk termet bérelni. És Lily még mindig nem küldte át nekem a videókat :( De örömmel jelenthetem, hogy megalakult az zenekar első profilja (tudom, kissé még szegényes...) és e-mail címe is. Jöhetnek a rajongói levelek :P

De hát végülis egy óra is több, mint a semmi, és utána pedig nekem jelenésem van- hogy hol is, az még előttem is hatalmas titok XD

Zene - Hmm... ma már kaptatok egyet, Tompos Kátyától a Magányos Csónak-ot. Tényleg nagyon szép, bár elvileg tényleg nem az én stílusom. De azért javaslom meghallgatni, csodaszép a szövege. És ha már úgysem az én stílusom, úgy döntöttem, megosztok veletek még kettőt. Kis hip-hop muzsika... na ez tényleg nem én vagyok. De ezt a két számot már fél éve szeretem... egyébként a banda szlovák :) Szóval, nem kötelező meghallgatni, de ha már unjátok a metált, vagy hozzám hasonlóan nyitottak vagytok a JÓ zenékre, szóljon nektek a Save The Cookie! ^^ A The great divide egyébként szerepelt az előző blogomban, egy eszményi bejegyzésnél. Na ez milyen? :) Majd talán egyszer néhány érdemesebb darabot a régi (kb. olvasatlan) blogomból leközlök. S ki tudja? Lehet, találkoztok még a zenével ;)
Szerelem - Still loving Cica ^^ Tegnap itt volt nálunk a kedvesem, hallhatta a fenomenális gitározni-nem-tudásomat :) Remélem élvezte, mert többet sem lesz ilyen XD És továbbra is szeretem-imádom, máris hiányzik :( Ez a baj a
szerelemmel. A külvilág megszűnik létezni, a Föld megáll forogni. És nincs más, csak a kedvesem ^^ "Kinn vannak a didkóid asszony" XD
Ennyi voltam mára!

Nincsenek megjegyzések: