2008. november 30.

Hétvége

Hétvége nagyiéknál. Mintha megállt volna az idő... ahányszor ott vagyok, mindig úgy érzem, mintha nem csak egy országhatárt lépnék át. Mintha ott az idő is megszűnne létezni- legalábbis lassabban járna. Hó sajnos nem volt, így a kellemes erdei sétám kimaradt. Szóval így mindent összevetve is unalmas volt a hétvége. Elmentünk a temetőbe, dédi sírjához, aztán a másik nagyihoz. Ja és kaptam egy könyvet keresztapu írta Oroszkáról :) És ott hagyott nekem is egy dedikált példányt, hogy "sose feledjem, honnan származom", meg mert tudja, hogy erősen kötődöm a szülőfalumhoz. Nagyon sok érdekes dolog van benne ^^ Nagyon tetszik. Respect János bá' :D Vettünk anyuékkal egy házimozi rendszert, most épp azt élvezik én meg a sötét kis birodalmamba húzódtam vissza. Gyűlölöm az akciófilmeket, úgyhogy én majd egyedül fogom élvezni egy jó kis horror, vagy hasonló társaságában :D

Nincsenek megjegyzések: