2009. december 13.

Most elég

A "Hogyan tovább" című bejegyzésemről leszállni, mindenki! Ma már vannak bizonyos internet-technikai vívmányok, pl. MSN vagy akármi, ahol folytathatjátok a mocskolódás/csevelyt... Anonymus, megértem az álláspontod, Akasha drága szivem; köszönöm, hogy "megvédsz" - de igazából egyikőtöknek sincs igaza és már mindketten rohadtul eltértetek a témától. Mindíg is voltak nem éppen kedves kommentelőim, téged, kedves Anonymus, nem tartalak kellemetlennek, csak ha tovább folytatjátok ezt az egészet. Úgyhogy legyetek szívesek ezt ne az én blogomonbeszéljétek meg, mert ez az egész RÓLAM szól és ez igazából már inkább a ti KETTŐTÖK szellemi-szint csatája. És ez márpedig akkor is az én blogom, ha tetszik ha nem. Úgyhogy legyetek szívesek kíméljétek meg a normális nagyközönséget ettől, aki azért látogatja a blogom, és azért kommentel főként, hogy NEKEM mondjon véleményt. Köszi

2 megjegyzés:

Ilyasviel írta...

Hát, ezúton kérnék én is elnézést, csak azt a gondolatot írtam le, amit a kommentek sora ébresztett bennem.

Névtelen írta...

hát jóó...te érzed akkor ezen túl no comment -.-" befogtam..csak segíteni akartam de mind1