2009. október 7.

Leltár

Gyakran próbáltam/próbálom azt képzelni, hogy én igenis művész vagyok. Egy hete írtam erről egy rövid egypercest. Amint visszakapom, begépelem és közzéteszem a blogon. Talán valakit érdekel. És ma... nem is tudom, milyen indíttatásból, de összeírtam az évek során felgyülemlett regény-, novellaciklus- és novellatervezeteimet. Nos, csak hogy lássátok, mi mindent hagytam abba:

Foggal, örömmel...
Hét világ - Túlvilági Story
Anyu-apu
Keresztmentes Háború
Elevenen elégve
Szellemzár
Álmos mesék
Védd magad
Szerelemfürt - tizenkilenc történet
Csendesség
Néma ház

Tessék. Időrendi sorrendben. A blogon egyébként fellelhető 2 apró részlet az 'Elevenen Elégve' című novellából, amit elkezdtem, illetve még egy kis részlet a 'Keresztmentes Háború' címmel megírásra várakozó regény(sorozat!!!)-ből. Nos igen, mertem nagyokat álmodni, tudtam nagyokat tervezni...
A dőlt betűvel kiemelt irományok azok, amik már soha az életben nem fognak elkészülni. Egyszerűen már értelmetlenek és idegenek a számomra. Voltak korszakok az életemben, mikor ezeknek a témája igen erősen foglalkoztatott, de ezek a korszakok leáldoztak. Az az igazság, hogy ebből a (ha jól számolom) 11 műtervezetből 4 elkészülésére látok csak némi esélyt. Lehet tippelgetni, hogy melyikekre :D A valódi igazságot úgyis csak én tudom.
Van egy csomó kis történetem meg egypercesem, amiket soha nem fogok ésszerű és racionális rendbe tenni és abban tartani. Felesleges. Ugyanis néha úgy érzem, minden aprócska próbálkozásom az írással kapcsolatban csak papír és tintapazarlás, szeméthalmozás, minden ilyen próbálkozás csalódás. Talán mert még soha semmit nem fejeztem be, csak megszakítottam. Ez vagyok én.

1 megjegyzés:

akasha írta...

jajj nővérkém...én igenis értelmét látom annak hogy te írj :) nekem és sztem mindenkinek aki olvassa a blogod. pusy szeretlek