2009. április 9.

Szerdai napom, ohh istenkém :D Meg a mai :P

Szerda, Hetényi nap. Műveltségi vetélkedő, első napirendi pont. Rengeteg selejtező és elődöntő után a döntőben az a csapat nyert, amiben én is benne vagyok. Szóval a 3 legjobban, mert lesz majd egyéni verseny is, lehet megnyerem :D Csak nem jó, hogy pont Kissy ellen megyek majd :( Aztán Édes Anna előadás... nem is volt olyan rossz. Leszámítva azt, hogy Móni a meghajlásnál elájult, jó 2 percig nem is tért magához... kicsit megijedtünk. De nem sokáig maradhattunk rémült állapotban, mert kezdődött az Erzsébet előadás. Na az jó is volt, bár arra kevesebben jöttek el. Aztán Móricon találkoztam Lafyval és Cicával. Hazamentem a kedvesemmel, elkészülődtem itthon, és aztán mentünk Margitszigetre. Tökjól elvoltunk. Én annyira szerelmes vagyok ^^ Este alig birtam elaludni, csak rá gondoltam... ohh istenkém... (L)

Ma átjött Lafy, elmentünk Tescoba sörért meg egy csomó chipset is vettünk xD Beizzítottuk a vizipipát, marháskodtunk, jól elvoltunk :) Aztán megnéztük a Tenacious D-t. Bár már mindketten láttuk, azért szakadtunk a röhögéstől :D De aztán 6-kor mennie kellett, engem meg itthagyott a nagy rendetlenséggel, ami a csajbuliból maradt xD Ja amúgy hugom sem volt itthon, ő ma bulizni ment. Hát, nagyjából ennyi. Jól kezdődik a szünet, jól telt az első nap :D Holnapra kaptam meghívást Wet Lips koncertre, még nem tudom elmegyek -e, de erősen húz felé a szívem... rég buliztam már egy jót Gyárban... :D Szóval, mára ennyi :D

Nincsenek megjegyzések: