2010. január 20.

A szépségről...

Elhinnétek nekem, ha azt mondanám, hogy ezen a képen egy férfi van?
Valószínűleg nem.
Pedig így igaz.
Olyan szép, mint egy nő.
De vajon mitől?
A sminktől?
A körítéstől?
Vagy egyébként is ilyen szép lenne?
Valószínűleg igen.
De mit is jelent pontosan a szépség?
Kedvenc meghatározásom szerint "a szépség az, ami érdek nélkül tetszik".
Nekem ez a kép pont így szép.
Semmilyen érdekem nem fűződik hozzá.
Gönyörű.
Csábító.
Titokzatos.
A szépség talán kissé meghatározhatatlan, de a titokzatosság mindig benne van.
A szépség szerintem nagyon is fontos.
Nem tudom, mi a szépség, én nem tudom meghatározni.
Csak látom.
És ez az, nagyon előnyös kép.
Egyszerűen... a szépség maga.

2 megjegyzés:

Ilyasviel írta...

Bocsi az offért, de...nem is tudtam, hogy Rouge barátom az Imbriumban énekelt veled...Oo

Névtelen írta...

Csak a kezén látszik, hogy férfi, pedig csak az ajkai nőiesek...
Végre valaki úgy gondolja, hogy a szépség összefügg a titokzatossággal!

-Nezumi-

u.i.: bocs, se gmail fiókom, se honlapon, se blogom se nincsen... O_o